لزوم خدمترسانی به مشترکین و مسافران در ایام نوروز
به گزارش قائم آنلاین، مجید عبدالهی در نشست با معاونان، مدیران ستادی و امور تحت پوششت با بیان اینکه نیروی انسانی، قلب سازمانها محسوب می شوند و دربقای آن نقش موثری دارند، گفت: منابع انسانی جزو ارزشمندترین سرمایه های هر سازمانی به شمار می آیند. وی، هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب را کسب رضایت
به گزارش قائم آنلاین، مجید عبدالهی در نشست با معاونان، مدیران ستادی و امور تحت پوششت با بیان اینکه نیروی انسانی، قلب سازمانها محسوب می شوند و دربقای آن نقش موثری دارند، گفت: منابع انسانی جزو ارزشمندترین سرمایه های هر سازمانی به شمار می آیند.
وی، هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب را کسب رضایت مشترکین دانست و تصریح کرد: خدمت رسانی سرفصل تمامی فعالیتهاست.
سرپرست آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه مازندران به دلیل ورود مسافر و گردشگر در ایام تعطیل به ویژه نوروز به استانی خاص تبدیل شد، افزود: با توجه به افزایش جمعیت ثابت و شناور و در پی آن افزایش تقاضای مصرف آب به ویژه در ایام تعطیل، از نظر اعتبارات و فراهم نمودن زیرساختها این استان به حمایت و نگاه ویژه ای نیاز دارد.
عبدالهی، ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، ادامه داد: با برنامه ریزی درست و استفاده از تمامی ظرفیتها و پتانسیلها و با تلاش تمامی همکاران همراه با صداقت و رعایت اخلاق، آماده خدمت رسانی در ایام نوروز باشیم.
وی، در پایان این نشست خواستار ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های در حال اجرا، وضعیت مالی و درآمدی، بهره برداری و نیروی انسانی از سوی معاونان و مدیران ستادی و امور شد.
برچسب ها :ایام نوروز،پتانسیل،گردشگر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0