شرکت متال یک اصطلاح جدید دیجیتالی برای ساخت اسباب بازی های کودکان معرفی کرد که این اسباب بازی ها باعث پیشرفت علمی و توانمند سازی آنان برای فن آوری ها و کارهای مهندسی میشوند.
این شرکت همچنین در رابطه با تجزیه و تحلیل و کاربرد و نحوه طراحی این ابزار دیجیتالی صحبت کرده است ولی هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. شرکت متال سهام خود را کاهش داده و سود مالی کوتاه مدت آن را با بلند مدت جایگزین کرده است.
معاون مدیر عامل شرکت متال خانم «جورجیاس مارش» وجوهی را به سود سهام تحمیل کرده است. او میگوید: «ما در حال ساخت برند های قدرتمند در سیستم پلی متصل به تجارب گذشته هستیم و هدفمان توسعه بازارهای تحول یافته دیجیتالی است».
وی اضافه کرد: «ما فعلا در حال تقویت مسیرهای نوآوری شده هستیم و تمرکز خود را بیشتر روی آن قرار دادهایم که با استراتژی های ویژه به کار خود سرعت و دقت اضافه کنیم. همچنین ما به فرهنگ کار تیمی ارزش قائلیم».
معاون مدیر عامل شرکت متال روز چهارشنبه ایده جدیدی در رابطه با فناوری و بحث مذاکره وارونه به این شرکت ارائه داد که البته فعلا جزییات آن مشخص نیست. جورجیاس در فوریه به شرکت متال پیوست. وی در نظر دارد شرکت و بانک ها را با تحولات دیجیتالی و اینترنتی به هم متصل کند. ضمن اینکه او سابقه هشت سال مدیر اجرایی گوگل را دارد.
شرکت GE با تمرکز بر روی اینترنت صنعتی و استفاده از پلت فرم ها باعث ایجاد یک طرح دیجیتالی بزرگ شد. با این حال وال استریت درباره سرمایه ها و جرایم نقدی GE اظهار نگرانی کرده است.
یکی از مدیران وال استریت با اشاره به اینکه ارزش های دیجیتالی و سرمایه گذاری در حال پیشرفت است، اظهار داشت: «ما در صدد هستیم تمامی تلاش های پیش روی دنیای دیجیتال را دوباره بررسی کنیم. درباره این دیدگاه هیچ تغییری وجود ندارد در هر کاری که هستیم باید سبب پیشرفت و پیروزی در آن عرصه شویم.
وی افزود: «هزینه ها و درآمد ها در حال توازن بوده و برای موفقیت و ایجاد کسب و کار در دنیای دیجیتال باید نیروهای کار با استعداد در این عرصه استخدام کنیم. وال استریت فعلا در حال بررسی و ارزیابی شرکت GE است تا متوجه شود که آیا این شرکت باید منحل شود یا خیر.
همچنین این شرکت ها نیز (Nike, Taser, Campbells Soup, QVC) باید سریع تر خودی نشان دهند تا ببینیم در ماه های آینده چه اقداماتی انجام خواهند داد.
تلاش هایی که برای تحولات دیجیتالی انجام میگیرد، بیش از یک چهارم پرداخت واقعی بوده که نشان دهنده سوء استفاده است. «صبر» و «وال استریت» اصولا کلماتی هستند که خصوصا هنگام لغزش در کسب و کار کنار هم قرار نمیگیرند.
فروشندگان فناوری همیشه گفتگوهای خود را در رابطه با دیجیتال روز به روز افزایش میدهند. اما دلیل این امر چیست؟ آنان قصد دارند با این روش جادوئی مشتریان را جذب کنند. این ایده ای است که بخش تکنولوژی سازمانی آن را پیش بینی کرده است. هیچ تعجبی ندارد که خرده فروش ها در فروشگاه های خود از کلیپ های تبلیغاتی استفاده میکنند. آنان به خوبی میدانند فناوری و دیجیتال باعث زنده ماندن و رویایی شدن فروش میشود.
روش های جادوئی و صبر در بهترین حالت برای تحولات دیجیتالی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت؛ ترکیبی که منجر به جنبش دیجیتالی عظیمی خواهد شد و جایگزینی برای آن پیدا نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0