رتبه اول شرکت مدیران خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مدیران خودرو، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال ۹۸ هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد. این گزارش به صورت دورههای ۶ ماهه تنظیم میشود که در ۶ ماهه
به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مدیران خودرو، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال ۹۸ هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد.
این گزارش به صورت دورههای ۶ ماهه تنظیم میشود که در ۶ ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام میشود. نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تاکنون هیچ شرکت خودروسازی برای ۵ دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.
این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی میگردد که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرفکننده و معیارهای وضع شده در آیین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.
برچسب ها :استاندارد، بازرسی ،معیار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0